RECENZE: Dermacol Matte Mania

02.02.2018

Tuto řadu rtěnek od Dermacolu jsem objevila na doporučení kamarádky, která se v kosmetice orientuje lépe než já a nelituji toho, že jsem Matte mania vyzkoušela.

Rtěnky jsou nositelné a krásně drží na rtech i celý den. Jsou příjemné a když je nanášíte, tak se cítíte jako by vám po rtech jel samet a ne rtěnka z drogerie za 150 kč. Velmi oceňuji matný finish a to, že rtěnka není na rtech nijak cítit, nestahuje rty a nelepí. V klidu přežije i jídlo, i když ji musíte pak drobně upravit, ale nezmizí ze rtů celá (tak je logické, že když jíte mastné tak určitá část rtěnky zmizí i kdyby byla sebeodolnější).

Sama mám doma už čtyři odstíny (11, 12, 17 a 20) a koupila bych si jich víc, ale jiné odstíny mi nesedí a nevyhovují, jelikož se mi zdá, že mi nesluší. Ale obecně je tato řada snad nejpovedenější co se v drogerii objevila (jiná mi nikdy nevyhovovala). A za svou osobu stoprocentně doporučuji.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky