Rtěnka. Zbytečný doplněk nebo nutnost?

01.04.2018

Rtěnky. Mnohými podceňovaný kosmetický produkt. Stejně jako primer nebo dobrá řasenka. Proč to tak je? 

Řekla bych, že hlavním důvodem je investice do lepších a obvykle i dražších rtěnek. I já sama se naježím, když mi někdo doporučí rtěnku co vyjde na několik stovek. Jak pak musí reagovat člověk, který se o kosmetiku vůbec nezajímá a investovat do ní nehodlá?. 

Avšak mým názorem stejně je, že když se někdo rozhodne investovat do kosmetiky, aby vypadal nějak reprezentativně, měl by investovat do všeho a pořádně s rozmyslem. Kvalitní produkty znamenají lepší finish. Co vypadá víc upraveně? Rtěnka, která je krásně rozprostřená po celých rtech a neleze do vrásek nebo produkt, který nejen, že do vrásek leze, ale i flekatí? To se omlouvám, ale za druhou možnost bych se styděla ještě dva měsíce potom. A vážně nechápu jak s tímhle někdo dokáže žít každý den. 

Možná jsem až moc velký perfekcionista, ale pojďme si to ukázat na názorném příkladu:

Dala jsem sem dvě fotky. Jedno selfie, na kterém je můj makeup vidět lépe a druhou fotku, na které tak vidět není. Na selfie se moje rty a oči krásně doplňují a dodává to té fotce určité kouzlo. Ale důležitější teď bude fotka číslo 2. Když se na ni podívám, tak si všimnu jak můj obličej vypadá díky broskvové rtěnce víc zdravě a upraveně. A to je to o čem mluvím. Rtěnky by se neměly podceňovat. 

A to ani nemluvím o tom jak dotvářejí osobnost. Můžete nosit nude rtěnky, divoké červené nebo nějaké crazy barevné. Vše to o vás něco vypovídá. No není škoda takové možnosti nevyužívat? Mně to třeba přijde jako nádherná věc. 

Za svou osobu z celého srdce doporučuji Dermacol matte mania, tekuté matné rtěnky od značky Sephora a Huda beauty.

Přeji krásný zbytek dne a doufám, že vám můj článek něco přinesl :).

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky